Umowa z Wirtualnym biurem!

Przedsiębiorcy chcą rozwijać firmę, aby móc osiągać sukces. Z tego powodu szukają rozwiązań, które pozwalają bezpiecznie zrealizować ten cel przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.

Coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na rozwiązanie jakim jest wirtualne biuro. Współpraca ta pozwala zadbać o wiele spraw związanych z prowadzeniem firmy w sposób profesjonalny.

Współpraca z wirtualnym biurem musi być poprzedzona zawarciem umowy.

Umowa Wirtualnego Biura może być zawarta na dwa sposoby:
– zawarcie umowy najmu lokalu,
– zawarcie umowy o świadczenie usług administracji biura.
Powyższe formy zawarcia umowy powinny zostać zaakceptowane przez Urzędy Skarbowe.

1. Umowa najmu lokalu
Przedmiotem jest rzeczywisty wynajem części nieruchomości, w której siedzibę ma podmiot prowadzący wirtualne biuro.

2. Umowa o świadczenie usług obsługi sekretaryjnej
Ten rodzaj umowy jest odpowiedni dla osób, które korzystają z wirtualnego biura jako dodatkowego adresu korespondencyjnego. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług obsługi korespondencji pocztowej, połączeń telefonicznych, faksu itp.

 

Wystąpienie wspólnika w spółce komandytowej – przeczytaj!

Otagowane:, ,

1 komentarz do “Umowa z Wirtualnym biurem!

  1. Wisława 06/11/2017 o 13:27

    Radze z doświadczenia dobrze przeanalizować umowę, żeby później nie było rozczarowań

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: